Tworzymy tekstowe produkty

LiveChatChatBotHelpDeskKnowledgeBaseOpenWidget

Walne Zgromadzenia

20232022202120202019

Zwyczajne Walne Zgromadzenie zwołane na dzień 18 sierpnia 2023 r.

Webcast z obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia 18 sierpnia 2023 r.

Raport bieżący nr 18/2023
Znaczący akcjonariusze na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu LiveChat Software S.A.

Raport bieżący nr 16/2023
Uchwały podjęte przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie LiveChat Software S.A.

Raport bieżący nr 13/2023
Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia LiveChat Software S.A. na dzień 18 sierpnia 2023 r.

Treść przemówienia Mariusza Ciepłego, prezesa zarządu:

Dzień dobry Państwu,

Nazywam się Mariusz Ciepły. Ponownie witamy na Walnym Zgromadzeniu spółki LiveChat Software. Dla mnie i dla wielu z Państwa to kolejne Zwykłe Zgromadzenie Akcjonariuszy, ale domyślam się, że mogą być też z nami akcjonariusze dla których to pierwsze takie spotkanie.

Proszę Państwa, mamy bieżący stan obecności, mamy akcjonariuszy reprezentujących 68% całego akcjonariatu spółki, to znaczy mamy 17.588.877 akcji reprezentowanych na Walnym Zgromadzeniu, co oznacza, że możemy je odbyć.

Dziś jest szczególny dzień dla nas, gdyż nie tylko podsumowujemy miniony rok finansowy 2022/23, który był dla nas niezwykle udany, ale też podejmujemy decyzję, uchwałę w sprawie zmiany nazwy.

Jest to dla nas bardzo ważna zmiana. Państwo wiecie, że mamy już pięć produktów. Jesteśmy zadowoleni z rozwoju tych aplikacji. Niemniej jednak doszliśmy do momentu w którym potrzebujemy te aplikacje wspólnie ze sobą zintegrować pod jednym brandem. U nas, w naszej branży, mówimy na to, że jest to taki brand parasolowy, który pozwoli nam nie tylko lepiej zintegrować nasze produkty, ale też zespoły, które nad nimi pracują.

Zmiana nazwy nie jest jedynie zmianą kosmetyczną. Jest też pokazaniem nowej strategii rozwoju dla Spółki. Już jakiś czas temu opublikowaliśmy tą strategię na stronie text.com.

Chciałem przypomnieć, że nowa nazwa, to znaczy Text Spółka Akcyjna, to nazwa która pokazuje zarówno zespołowi, jaki i na zewnętrz, m.in. inwestorom, obszar naszego skupienia, którym jest praca w obrębie komunikacji tekstowej. Ta komunikacja tekstowa jest z nami, tak naprawdę, od kiedy pojawił się nasz flagowy produkt LiveChat. Czujemy się ekspertami w tym obszarze, niemniej jednak dziś dzięki technologiom, np. sztucznej inteligencji, chcielibyśmy być jeszcze bardziej ekspertami, zwłaszcza w obszarze text intelligence. Chcemy, żeby dzięki naszym badaniom i rozwojowi pojawiły się w naszych aplikacjach funkcje, które pomagają w lepszej analizie tekstu, pomagają wzbogacić tą formę komunikacji, a ostatecznie doprowadzić do sytuacji w której komunikacja na linii klient - firma jest w pełni zautomatyzowana. Stoi przed nami duże wyzwanie, ale mamy bardzo ambitny zespół, nie boimy się takich wyzwań.

To tyle tytułem wstępu i możemy przystąpić teraz do punktu pierwszego obrad.

Dokumenty na Walne Zgromadzenie