Aktualności

Stanowisko LiveChat Software S.A. (11/8/2017) - Facebook zakomunikował prace nad rozwiązaniem live chat w kwietniu 2016 r. LiveChat Software jest dobrze przygotowany na ten ruch, dlatego nasze produkty: LiveChat, chat.io i BotEngine są zintegrowane z Messengerem. Było to możliwe m.in dzięki współpracy naszego zespołu technicznego z zespołem Facebooka, która jest kontynuowana. Wejście Facebook na rynek rozwiązań live chat postrzegamy jako szansę […]
LiveChat Software ma już ponad 22 tys. klientów (11/3/2017) - W ciągu października baza abonencka LiveChat Software wzrosła o 292 klientów netto. Oznacza to, że z rozwiązania LiveChat korzysta już łącznie 22.229 firm i instytucji z całego świata. Przed rokiem spółka miała 17.409 klientów. „Liczba klientów to dla nas kluczowy parametr, który bezpośrednio przekłada się na nasze wyniki finansowe. W październiku przekroczyliśmy kolejny poziom i […]
Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 443 do 21.937 we wrześniu (10/2/2017) - We wrześniu LiveChat Software zwiększył liczbę swoich klientów o 443 – według stanu na 1 października z jego rozwiązania LiveChat korzysta już 21.937 przedsiębiorstw, instytucji, urzędów i uczelni z ok. 150 krajów świata. W ciągu roku baza klientów spółki wzrosła o ok. 29,5 proc. „LiveChat wspiera już blisko 22 tys. firm, a my pracujemy nad tym, […]
Fundusze i założyciele LiveChat Software odkupili akcje inwestorów finansowych (9/22/2017) - Inwestorzy finansowi, którzy jeszcze w 2011 r. wsparli wykup menedżerski (MBO) LiveChat Software sfinalizowali serię transakcji w których praktycznie wyszli z inwestycji we wrocławską spółkę. Akcje kupiły instytucje finansowe i założyciele LiveChat Software obecni w zarządzie i Radzie Nadzorczej. „Dzisiaj oficjalnie witamy nowych akcjonariuszy i dziękujemy tych, którzy byli z nami od wykupu menedżerskiego w […]
Założyciele LiveChat Software kupują akcje spółki (9/14/2017) - Założyciele i menedżerowie LiveChat Software odkupili część akcji wystawionych na sprzedaż przez inwestora finansowego. Prezes Mariusz Ciepły, przewodniczący Rady Nadzorczej Maciej Jarzębowski i członek Rady Nadzorczej Jakub Sitarz kupili łącznie 30 tys. akcji płacąc po 45 zł za sztukę. We wtorek Copernicus Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. poinformował LiveChat Software o rozpoczęciu przed dwóch akcjonariuszy procedury […]
Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 475 w sierpniu (9/1/2017) - Według stanu na 1 września LiveChat Software ma już 21.494 płacących klientów wykorzystujących rozwiązanie LiveChat. Oznacza to, że w trakcie sierpnia baza abonencka spółki wzrosła o 475 klientów. „Wzrost liczby klientów ma kluczowy wpływ na nasze wyniki finansowe. Bieżący rok jest dla nas pod tym względem bardzo dobry. W jego trakcie notowaliśmy najlepsze miesięczne wyniki w naszej […]
Przychody LiveChat Software wzrosły o ponad 30%, a zysk netto o ponad 20% w I kwartale roku finansowego (8/24/2017) - LiveChat Software zakończył pierwszy kwartał swojego roku finansowego (czyli okres kwiecień – czerwiec) notując 21,59 mln zł skonsolidowanych przychodów. Oznacza to wzrost o 30,2% w skali roku. Pomimo osłabienia dolara, spółka zanotowała wzrost zysku netto o 21% do 11,07 mln zł. Zysk operacyjny w okresie kwiecień – czerwiec wzrósł o 22,3% do 13,74 mln zł, a […]
LiveChat Software ma już ponad 21 tysięcy klientów (8/2/2017) - W ciągu trzech miesięcy liczba klientów LiveChat Software wzrosła o ponad tysiąc, dzięki czemu wrocławska spółka ma ich już ponad 21 tys. Tylko w lipcu LiveChat pozyskał 254 klientów netto i według stanu na 1 sierpnia miał ich już 21.019. Z rozwiązania LiveChat korzystają firmy z praktycznie wszystkich branż, a także urzędy, uczelnie, czy luby […]
Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 483 w czerwcu (7/4/2017) - W czerwcu liczba klientówLiveChat Software wzrosła o 483. Oznacza to, że według stanu na 1 lipca, spółka z Wrocławia miała już 20.765 klientów – wśród których znajdują się firmy, instytucje a nawet kluby sportowe z około 150 krajów świata. „Przed miesiącem świętowaliśmy przekroczenie strategicznego poziomu 20 tys. klientów, ale nie zwalniamy tempa i pracujemy dalej. Dzięki […]
Zysk netto Grupy LiveChat Software wzrósł o 53% w 2016/17 r. obr. (6/14/2017) - Skonsolidowane przychody Grupy LiveChat Software wzrosły o 44% do 76,25 mln zł w roku finansowym, który zakończył się 31 marca. Jeszcze szybciej rósł zysk netto, który wyniósł 42,92 mln zł i był o 53% wyższy niż w poprzednim roku. W związku z tym Zarząd zarekomendował wypłatę dywidendy w rekordowej wysokości 1,41 zł na akcję. „Mamy […]
Kolejny kamień milowy LiveChat Software: ponad 20 tys. klientów (6/2/2017) - W maju liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 505. Dzięki temu spółka przekroczyła strategiczny poziom 20 tys. klientów. Maj był trzecim miesiącem z rzędu, w którym liczba klientów wrocławskiej spółki wzrosła o ponad 500 netto. Według stanu na 1 czerwca LiveChat Software ma już dokładnie 20.282 klientów. To o 505 więcej niż na koniec poprzedniego […]
LiveChat Software z SalesTech Product Award 2017 (6/2/2017) - LiveChat Software zdobył wyróżnienie SalesTech Award. Rozwiązanie LiveChat zostało uznane za najlepsze w kategorii „Customer Engagement”. Nagrody SalesTech są przeznaczone dla najlepszych firm i produktów technologicznych, które wspierają proces sprzedaży. Więc o konkursie i nagrodach można się dowiedzieć na stronie internetowej salestechawards.com. Zwycięzców wybierają użytkownicy w głosowaniu. Sam konkurs jest organizowany przez zrzeszającą ponad 100 […]
Tytuł “Najbardziej Dynamiczna Spółka – Przyszłość Polskiej Gospodarki” dla LiveChat Software (6/2/2017) - LiveChat Software znalazł się wśród 10 spółek, którym redakcja dziennika „Rzeczpospolita” przyznała tytuły „Najbardziej Dynamiczna Spółka – Przyszłość Polskiej Gospodarki”. W rankingu wyróżniono spółki które w latach 2014–2016 rozwijały się najszybciej. Dodatkowym kryterium było wyróżnianie się na rynku np. poprzez produkcję innowacyjnych lub nietypowych produktów czy świadczenie oryginalnych usług, znaczące prace służące modernizacji zakładu produkcyjnego […]
LiveChat Software znów bije rekord i zwiększa liczbę klientów o 526 firm (5/4/2017) - W ciągu kwietnia baza klientów LiveChat Software wzrosła o 526 firm wykorzystujących rozwiązanie LiveChat. Dzięki temu wynikowi spółka z Wrocławia pobija swój rekord z marca, kiedy zanotowała wzrost o 504 firmy. Według stanu na 1 maja z polskiego „LiveChat” korzysta już 19.777 firm i instytucji z ok. 140 krajów świata. Wśród nich są m.in.: Sony […]
Rekordowy wynik LiveChat Software i ponad 19 tys. klientów (4/3/2017) - W marcu baza klientów LiveChat Software wzrosła o 504 firmy. To najlepszy miesięczny wynik w historii wrocławskiej spółki. Dzięki niemu z rozwiązania LiveChat korzysta już 19.251 klientów (według stanu na 1 kwietnia). „Po raz pierwszy przekroczyliśmy granicę 500 pozyskanych klientów netto w pojedynczym miesiącu. To efekt wielu czynników, ale głównie tego, że stale udoskonalamy nasze […]
LiveChat Software najbardziej innowacyjną spółką roku na GPW (3/31/2017) - LiveChat Software został wyróżniony nagrodą „Rekina Biznesu” w kategorii „spółka innowacyjna roku 2016”. Nagrody Rekiny Biznesu są wyrazem uznania za „niebagatelny” wpływ na rozwój polskiego rynku kapitałowego. Ich formuła zakłada, że wyróżnienia i nagrody przyznawane są przez ekspertów rynku kapitałowego. Wśród innych wyróżnionych znalazły się w tym roku takie spółki jak m.in.: CD Projekt, 11bit […]
Baza klientów LiveChat Software wzrosła o 431 firm w lutym (3/3/2017) - Według stanu na 1 marca 2017 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 18.747 firm z całego świata. Oznacza to, że w ciągu lutego baza klientów wzrosła o 431 firm, a w skali roku wzrost wyniósł ok. 33,2%. „W lutym baza naszych abonentów wzrosła o 431 firm. Warto przypomnieć, że w lutym 2016 r. ten wzrost wyniósł […]
Zysk netto LiveChat Software wzrósł o 66,2% w III kwartale (2/12/2017) - Wzrost zysku netto o 66,2%, wyniku EBITDA o 57,5% i przychodów o 46,7% - to dynamiki wzrostów zanotowane przez LiveChat Software w III kwartale roku finansowego 2016/17 (czyli okresie październik – grudzień).
Baza klientów LiveChat Software wzrosła o 246 firm w styczniu (2/3/2017) - Według stanu na 1 lutego 2017 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 18.316 firm z całego świata. Oznacza to, że w styczniu baza klientów wzrosła o 246 firm, a w skali roku wzrost wyniósł 33,3%. „Zanotowaliśmy podobny wzrost liczby klientów netto jak przed rokiem. Pracujemy mocno nad tym, żeby rosnąć jak najszybciej w kolejnych miesiącach” […]
LiveChat Software wchodzi w nowy rok z ponad 18 tys. klientów (1/2/2017) - LiveChat Software rozpoczyna 2017 r. mając ponad 18 tys. klientów – firm, instytucji i uczelni z całego świata. Oznacza to, że w trakcie zeszłego roku ich liczba wzrosła o ponad jedną trzecią. Według stanu na 1 stycznia 2017 r. LiveChat Software miał 18.070 klientów z ponad 140 krajów świata. W grudniu ta liczba wzrosła dokładnie […]
LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 362 firmy w listopadzie (12/2/2016) - LiveChat Software ma już 17.771 klientów. W listopadzie grono klientów wrocławskiej spółki powiększyło się o 362 firmy. Wśród klientów LiveChat Software znajdują się firmy, instytucje, uczelnie, a także kluby sportowe z ponad 140 krajów świata. „W skali roku baza naszych klientów wzrosła o 35%. Działamy intensywnie, żeby w miarę możliwości utrzymać to tempo wzrostu” – […]
Zysk LiveChat Software wzrósł o 48,1% w I połowie roku finansowego (11/30/2016) - Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software w I połowie 2016/17 roku finansowego wyniósł 18,83 mln zł i był o 48,1% wyższy od osiągniętego przed rokiem. W tym samym czasie przychody wzrosły o 45,9% do 34,55 mln zł. Tak dynamiczny rozwój to zasługa zarówno szybko rosnącej bazy klientów LiveChat Software, ale też bardzo efektywnego modelu biznesowego i […]
LiveChat ponownie wysoko w światowych rankingach (11/16/2016) - Rozwiązanie LiveChat Software zostało uznane za lidera rynku w raporcie przygotowanym przez serwis G2 Crowd. Według raportu „Live Chat Grid Report Fall 2016”, który został ogłoszony 15 listopada, polski LiveChat ponownie otrzymał najlepsze noty w zakresie „consumer satisfaction”. Kilka dni wcześniej serwis GetApp ogłosił raport GetRank w którym LiveChat zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich aplikacji […]
Bardzo udany miesiąc LiveChat Software – liczba klientów wzrosła o 460 firm (11/2/2016) - Baza klientów LiveChat Software wzrosła o 460 w październiku. To jeden z najlepszych miesięcznych wyników wrocławskiej spółce, dzięki któremu przekroczyła granicę 17 tys. płacących klientów. Według danych na 1 listopada z rozwiązania „LiveChat” korzysta już 17,409 tys. firm z całego świata. „Dobry wynik to efekt pracy całego zespołu. Pracujemy ciężko, żeby mieć zarówno najlepszy produkt, […]
Baza klientów LiveChat Software wzrosła o 351 firm we wrześniu (10/3/2016) - LiveChat Software ma już 16.949 aktywnych klientów. Tyle firm z całego świata korzysta z rozwiązania polskiej spółki, żeby komunikować się z klientami odwiedzającymi ich strony internetowe. „W skali roku liczba naszych klientów wzrosła o blisko 38 procent. To dobry wynik, ale oczywiście nasze ambicje są jeszcze większe” – powiedział prezes Mariusz Ciepły. Liczba klientów korzystających z […]
LiveChat Software zwiększył w sierpniu bazę klientów o 394 firmy (9/2/2016) - W sierpniu LiveChat Software pozyskał 394 nowych klientów netto. Dzięki temu, według stanu na 1 września, z rozwiązania polskiej spółki korzysta już 16.598 firm z całego świata. „Cały zespół pracuje intensywnie żeby nasz produkt i poziom obsługi klienta był coraz lepszy. Cieszymy się, że zostaje to docenione, czego efektem jest wzrost liczby klientów, a także […]
Polski LiveChat w czołówce aplikacji dla biznesu (8/25/2016) - Rozwiązanie LiveChat wrocławskiego LiveChat Software to obecnie jedna z sześciu najlepszych aplikacji dla firm średniej wielkości, wynika z prestiżowego rankingu serwisu G2 Crowd. LiveChat znalazł się również w czołówce najlepszych rozwiązań dla małych firm. Ranking został oparty o oceny zadowolenia klientów wystawione w recenzjach w serwisie G2 Crowd. W segmencie średnich firm LiveChat osiągnął wynik […]
LiveChat Software zwiększa zyski i marże (8/16/2016) - Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software wzrósł w I kwartale 2016/17 roku finansowego o 54,4% do 9,09 mln zł. Przychody zwiększyły się o 47,5% do 16,58 mln zł. Spółka nie tylko rozwijała swój biznes, ale też skutecznie zwiększała efektywność.
Ponad 16 tys. klientów LiveChat Software (8/2/2016) - W lipcu grono klientów LiveChat Software powiększyło się o 312 firmy. Łącznie, według stanu na 1 sierpnia z rozwiązania spółki korzysta 16.204 klientów z ponad 140 krajów. „W lipcu liczba klientów stosujących nasze rozwiązanie zwiększyła się o ponad 300. Oznacza to, że już ponad 16 tys. firm wykorzystuje nasze rozwiązanie, żeby efektywnie komunikować się ze […]
Akcjonariusze LiveChat Software zdecydowali o rekordowej dywidendzie (7/19/2016) - LiveChat Software przeznaczy na dywidendę 27,81 mln zł, zdecydowało wczoraj Walne Zgromadzenie spółki. Oznacza to wypłatę w wysokości 1,08 zł na akcję. Spółka, zgodnie ze swoją polityką dywidendą, przeznaczyła dla akcjonariuszy praktycznie cały jednostkowy zysk, który w 2015/16 roku finansowym wyniósł 27,92 mln zł. „Dzięki ciężkiej pracy całego zespołu LiveChat Software dynamicznie się rozwija i […]
LiveChat Software zwiększył liczbę klientów o 482 firmy w czerwcu (7/4/2016) - W czerwcu grono klientów LiveChat Software powiększyło się o 482 firmy. Łącznie, według stanu na 1 lipca, z rozwiązania spółki korzysta 15.892 klientów z ponad 140 krajów.
LiveChat Software zwiększył zysk o ponad połowę w 2015 r. obr. (6/20/2016) - Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł. „LiveChat Software po raz kolejny pokazuje, że jest w stanie […]
Liczba klientów LiveChat Software przekroczyła 15 tysięcy (6/2/2016) - Już ponad 15 tys. firm z całego świata korzysta z rozwiązania wrocławskiego LiveChat Software, do komunikacji z klientami przez strony internetowe. W maju ich liczba wzrosła o 428 firm netto i według stanu na 1 czerwca wyniosła 15.410. „Dobre wyniki z poprzednich miesięcy nie były przypadkiem. W maju znów zwiększyliśmy naszą bazę klientów o ponad 400 […]
W kwietniu LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 450 firm (5/2/2016) - Dokładnie o 450 firm wzrosła baza klientów spółki LiveChat Software w kwietniu. Według stanu na 1 maja z jej rozwiązania korzystało 14 982 firm z ponad 140 krajów. W ostatnim miesiącu wdrożenie przeprowadził m.in. islandzki oddział Ikei. „W kwietniu LiveChat Software nie zwalniał i mamy już blisko 15 tys. klientów. Cieszą też bardzo wysokie oceny naszego […]
LiveChat wyróżniony w ratingu G2 Crowd (4/5/2016) - Rozwiązanie polskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze w swojej kategorii w prestiżowym raporcie „Live Chat Grid Report Spring 2016” przygotowanym przez G2 Crowd. W porównaniu do jesiennej edycji raportu polski LiveChat poprawił noty zarówno w kategorii „market presence”, jak i „consumer satisfaction”. „Zgodnie z najnowszym raportem G2 Crowd, LiveChat uzyskał najwyższe noty pod względem satysfakcji […]
W marcu LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 456 firmy do ponad 14,5 tys. (4/4/2016) - Baza klientów LiveChat Software wzrosła w styczniu o 456 firmy. Oznacza to, że według stanu na 1 kwietnia z jej rozwiązania korzystało 14.532 klientów. „Świetny wynik to efekt ciężkiej pracy całego zespołu. Bardzo regularnie wprowadzamy do naszego produktu nowe funkcje i ulepszenia, co przekłada się na jego jakość i to jak jesteśmy postrzegani przez klientów” […]
W lutym LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 331 firmy do ponad 14 tys. (3/2/2016) - Baza klientów LiveChat Software wzrosła w styczniu o 331 firmy. Oznacza to, że według stanu na 1 marca z jej rozwiązania korzystało 14.076 klientów. W ostatnim czasie do grupy klientów spółki dołączył m.in. GoDaddy, firma hostingowa zarządzająca ponad 61 mln domen. Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 9.899 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o […]
LiveChat Software nadal szybko rośnie (2/12/2016) - Zysk netto LiveChat Software wyniósł 19,96 mln zł w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku finansowego 2015/16 (rozpoczętego 1 kwietnia). To o 54,6% więcej niż przed rokiem. Tylko w samym III kwartale (październik – grudzień) wrocławska firma zarobiła „na czysto” 7,25 mln zł.
Polski LiveChat wygrywa w globalnym rankingu GetRank (1/19/2016) - Rozwiązanie LiveChat wrocławskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii „Customer Service & Support Software” prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.
Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 43% w 2015 r. (1/4/2016) - LiveChat Software ma już około 13,5 tys. klientów. Tyle firm i instytucji z całego świata wykorzystuje rozwiązanie wrocławskiej firmy, żeby komunikować się z internautami odwiedzającymi ich strony internetowe. Wśród nich są m.in. znane marki (Orange, NetApp, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair i wiele innych), urzędy (Departament Stanu USA), uczelnie i kluby sportowe.
LiveChat Software zwiększa zysk o 70 proc. (11/27/2015) - Wrocławski LiveChat Software utrzymuje dynamiczne tempo wzrostu, w I połowie roku finansowego 2015/16 (rozpoczętego 1 kwietnia) jej zysk netto wzrósł o 70 proc. do 12,71 mln zł. Spółka zawsze notowała bardzo wysoką rentowność, a w ostatnim okresie udało się jej podnieść marże jeszcze wyżej.
Ponad 12 tysięcy klientów LiveChat Software (10/2/2015) - Już 12.284 firm z całego świata komunikuje się z klientami odwiedzającymi ich strony internetowe za pośrednictwem rozwiązania spółki LiveChat Software. Oznacza to, że ta liczba wzrosła o 367 firm w ciągu miesiąca i aż o 3.582 w ciągu roku.
LiveChat Software bije swój rekord: ponad 400 nowych klientów w sierpniu (9/2/2015) - Liczba klientów LiveChat Software powiększyła się o 402 firmy w ciągu sierpnia, to pod tym względem najlepszy miesiąc w historii spółki. Według stanu na 1 września, z rozwiązania „LiveChat” korzysta już 11.917 firm z ponad 130 krajów świata.
LiveChat Software dynamicznie zaczyna rok finansowy: 84% wzrostu EBITDA i 77% wzrostu zysku netto (8/14/2015) - LiveChat Software, jeden z liderów globalnego rynku rozwiązań live chat, zanotował w okresie kwiecień – czerwiec 5,89 mln zł zysku netto, 7,86 mln zł EBITDA oraz 11,24 mln zł przychodów. Oznacza to wzrost o odpowiednio 77, 84 oraz 86 procent. Tak dobre wyniki to efekt szybkiego tempa pozyskiwania nowych klientów i wykorzystania możliwości jakie daje świadczenia usług w modelu SaaS (Software as a Service).
LiveChat Software pozyskał ponad 300 nowych klientów w lipcu (8/4/2015) - Liczba klientów LiveChat Software wzrosła w lipcu o 302 firmy. Z rozwiązania wrocławskiej spółki korzysta już 11.515 firm z ponad 130 krajów świata (stan na 1 sierpnia). To aż o 3.307 więcej, niż przed rokiem, kiedy LiveChat Software miał 8.208 klientów.
LiveChat Software wypłaci rekordową dywidendę (7/28/2015) - Walne Zgromadzenie LiveChat Software S.A. zdecydowało o przeznaczeniu na dywidendę 18,282 mln zł, czyli praktycznie całego zysku za 2014/15 r. finansowy. Na kapitał zapasowy trafi 167 tys. zł. Zyski spółki rosną bardzo dynamicznie, a wraz z nimi również dywidenda.
Ponad 11 tysięcy firm korzysta z rozwiązania LiveChat Software (7/15/2015) - Liczba firm i instytucji, które komunikują się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, dzięki rozwiązaniu „LiveChat” przekroczyła 11 tysięcy.
Walne Zgromadzenie LiveChat Software 20 lipca zdecyduje o dywidendzie (6/24/2015) - Zarząd LiveChat Software zdecydował o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia na 20 lipca. Na Walnym Zgromadzeniu, Akcjonariusze zdecydują m.in. o podziale zysku za 2014/15 rok obrotowy.
LiveChat Software zwiększył zysk netto o ponad 90% w 2014/15 r. obr. (6/19/2015) - Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software w roku finansowym 2014/15 (zakończonym 31 marca) wzrósł o 91,3% do 18,56 mln zł. Przychody jednego z liderów globalnego rynku rozwiązań „live chat” wzrosły w tym okresie o 74,5% do 33,04 mln zł.
Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 357 netto w maju (6/2/2015) - W maju LiveChat Software powiększył liczbę swoich klientów o 357 firm. Oznacza to, że z jego rozwiązania korzysta już 10 895 klientów z całego świata. W ciągu roku, spółka z Wrocławia, pozyskała aż 3 178 klientów.
Livechat Software podnosi prognozy, zanotuje 18,51 mln zł zysku netto (5/18/2015) - Zysk netto LiveChat Software w 2014/15 roku obrotowym wyniesie 18,51 mln zł netto. Spółka podwyższyła prognozę, publikując jednocześnie wstępne wyniki szacunkowe. Zgodnie z nimi zysk netto okaże się o ok. 24 proc. lepszy od prognozowanego, wynik EBITDA o ok. 27 proc. a przychody o ponad 30 proc.
LiveChat Software nominowany do europejskiej nagrody przez GPW (5/4/2015) - Giełda Papierów Wartościowych (GPW) nominowała LiveChat Software do nagrody Federacji Europejskich Giełd Papierów Wartościowych w kategorii „Most internationally-minded newcomer”. Prestiżowe wyróżnienia zostaną przyznane po raz drugi. Konkurs jest organizowany przez Federację Europejskich Giełd Papierów Wartościowych (FESE) oraz EuropeanIssuers – organizację zrzeszającą większość europejskich emitentów.
LiveChat Software pozyskał ponad 300 klientów w kwietniu (5/4/2015) - LiveChat Software ma już 10538 klientów. W kwietniu do tej grupy dołączyło 319 firm. W porównaniu do stanu sprzed roku liczba przedsiębiorstw korzystających z rozwiązania LiveChat wzrosła aż o 3085. Miesiąc wcześniej LiveChat Software poinformował, że przekroczył strategiczną liczbę 10 tys. klientów. Potwierdził tym samym swoją pozycję jednego z absolutnych, globalnych liderów branży rozwiązań typu „live chat”.
Ponad 10 tysięcy klientów LiveChat Software (4/1/2015) - Już ponad 10 tysięcy firm z całego świata komunikuje się ze swoimi klientami wykorzystując rozwiązanie wrocławskiego LiveChat Software. Dzięki temu spółka zrealizowała, w zakładanym terminie, jeden ze swoich strategicznych celów. Wśród pozyskanych ostatnio klientów znajdują się takie marki jak PBS (amerykańska sieć telewizji publicznych), NetApp, TP-Link, Macy’s, Pizza Hut oraz kanadyjski klub hokejowy Vancouver Canucks.
LiveChat Software utrzymuje wysokie tempo pozyskiwania klientów (3/3/2015) - Z rozwiązania LiveChat należącego do wrocławskiego LiveChat Software korzysta już 9899 firm (według stanu na 1 marca 2015 r.) z całego świata. Oznacza to, że liczba ta wzrosła w lutym o 220 klientów. W ciągu roku baza abonencka spółki zwiększyła się o ponad 3 tys. klientów.
LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 251 firmy w styczniu (2/6/2015) - Z rozwiązania LiveChat należącego do wrocławskiego LiveChat Software korzysta już 9679 firm (według stanu na 1 lutego 2015 r.) z całego świata. Oznacza to, że liczba ta wzrosła o 251 klientów w styczniu i aż o 3015 (albo ponad o ok. 45% ) przez rok.
LiveChat Software nie zwalnia i publikuje świetne wyniki finansowe (1/28/2015) - Po dziewięciu miesiącach 2014/15 roku obrotowego, wrocławska spółka LiveChat Software wypracowała już 12,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 89% lepszy od osiągniętego przed rokiem. W tym okresie przychody spółki wzrosły o blisko 81% do 22,50 mln zł.
LiveChat Software zwiększył liczbę klientów o 45% w 2014 r. (1/5/2015) - W trakcie 2014 r. LiveChat Software zwiększył swoją bazę klientów aż o 45%. Według stanu z dnia 1 stycznia 2015 r. z rozwiązania LiveChat korzystało 9428 firm z całego świata, wobec 6494 przedsiębiorstw przed rokiem.
Ponad 9,3 tys. firm korzysta z rozwiązania LiveChat Software (12/3/2014) - W listopadzie do grona klientów LiveChat Software dołączyło 262 nowych firm. Oznacza to, że wrocławska spółka ma już 9302 klientów z całego świata wobec 9040 w poprzednim miesiącu i 6317 przed rokiem. Liczba firm, które wdrożyły rozwiązanie „LiveChat” na swoich stronach internetowych wzrosła więc w trakcie roku aż o 47 procent.
Zysk LiveChat Software wzrósł o ponad 70% w I połowie roku finansowego (11/25/2014) - LiveChat Software zanotował w I połowie swojego roku finansowego (czyli w okresie od 1 kwietnia do 30 września) zysk netto na poziomie 7,48 mln zł. Oznacza to wzrost o 71,2%. Przychody jednego z liderów globalnego rynku rozwiązań typu „live chat” wzrosły o 79,1% do 14,28 mln zł.
Rekordowy miesiąc i ponad 9 tys. klientów LiveChat Software (11/4/2014) - LiveChat Software zwiększył w październiku 2014 r. liczbę swoich klientów o 338 firm, które wybrały jego produkt. Pod względem tempa pozyskiwania klientów był to najlepszy miesiąc w historii spółki. Dzięki niemu wrocławska firma obsługuje już 9040 klientów z całego świata.
Ponad dwustu nowych klientów LiveChat Software we wrześniu (10/2/2014) - LiveChat Software zwiększyła we wrześniu liczbę klientów o 207 firm. W sumie, z płatnej wersji produktu LiveChat korzystają obecnie 8702 przedsiębiorstwa. Rok temu lista klientów spółki obejmowała 5824 firmy z całego świata.
MetLife OFE ma ponad 5 proc. akcji LiveChat Software (9/19/2014) - MetLife Otwarty Fundusz Emerytalny (dawniej Amplico OFE) przekroczył poziom 5 proc. akcji i głosów na Walnym Zgromadzeniu LiveChat Software i w związku z tym ujawnił się w akcjonariacie Spółki. Akcje spółki kupowali w ostatnim czasie również członkowie Rady Nadzorczej.
287 nowych klientów LiveChat Software w sierpniu (9/3/2014) - LiveChat Software zwiększyła w sierpniu liczbę klientów o 287 firm, co sprawia, że z płatnej wersji produktu LiveChat korzysta w sumie 8495 przedsiębiorstw. Rok temu liczba klientów firmy obejmowała 5604 przedsiębiorstwa.
LiveChat Software pozyskał 206 klientów w lipcu (8/4/2014) - Liczba klientów LiveChat Software wzrosła w lipcu o 206 firm do łącznej liczby 8208. Dla porównania przed rokiem z płatnej wersji rozwiązania LiveChat korzystało 5372 przedsiębiorstw.
Zysk LiveChat Software wzrósł o 67,8% w I kw. 2014/15 r. obr. (7/29/2014) - Skonsolidowany zysk netto LiveChat Software w okresie kwiecień-czerwiec (czyli w I kw. roku finansowego spółki) wzrósł o 67,8% do 3,32 mln zł. Przychody wzrosły w tym czasie o 59,2% do 6,05 mln zł. Po świetnych wynikach Zarząd potwierdził prognozę, która zakłada, że spółka osiągnie w 2014/15 r. obr. 14,90 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 18,95 mln zł EBITDA oraz 25,32 mln zł przychodów.
LiveChat Software wypłaci cały zysk Akcjonariuszom (7/23/2014) - Zwyczajne Walne Zgromadzenie LiveChat Software zdecydowało o przeznaczeniu na dywidendę 9,527 mln zł z jednostkowego zysku spółki, który w roku finansowym 2013/2014 wyniósł 9,655 mln zł. Decyzja jest zgodna z polityką dywidendową spółki, która zakłada dzielenie się z Akcjonariuszami całym zyskiem.
LiveChat Software ma już ponad 8 tys. klientów (7/2/2014) - LiveChat Software ma już ponad 8 tys. klientów. To bardzo ważny kamień milowy dla Spółki, która 11 kwietnia tego roku zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej Giełdy. Jeszcze rok temu z usługi LiveChat korzystało 5203 klientów. Wzrost tej liczby bezpośrednio przykłada się na wyniki – w 2013/14 roku finansowym (zakończonym 31 marca) zysk netto Spółki wzrósł o blisko 80%.
LiveChat Software planuje przeznaczenie całego zysku na dywidendę (6/25/2014) - Zarząd spółki LiveChat Software, która 11 kwietnia tego roku zadebiutowała na GPW, zarekomendował Walnemu Zgromadzeniu przeznaczenie na dywidendę praktycznie całego zysku za 2013/14 r. Decyzja jest zgodna z polityką dywidendową ogłoszoną w Prospekcie Emisyjnym.
LiveChat Software realizuje prognozę i zwiększa zysk o prawie 80% (6/23/2014) - Znormalizowany zysk netto Grupy LiveChat Software, która 11 kwietnia tego roku zadebiutowała na GPW, wzrósł w trakcie jej roku finansowego 2013/14 o prawie 80% do 10,20 mln zł. Z uwzględnieniem poniesienia jednorazowego kosztu oferty publicznej wynik wyniósł 9,70 mln zł wobec 5,66 mln zł. Spółka prognozowała zysk netto na poziomie 9,83 mln zł.
LiveChat Software nominowany do nagrody Firma Roku Polskiego Internetu (6/10/2014) - LiveChat Software został nominowany do prestiżowego tytułu „Firma Roku Polskiego Internetu” przyznawanego w konkursie, któremu patronuje redakcja internetSTANDARD. Wyniki konkursu zostaną zaprezentowane 26 czerwca podczas Gali Internet2K14.
LiveChat Software Diamentem Private Equity (6/4/2014) - LiveChat Software otrzymał tytuł “Diamentu Private Equity” w kategorii “Small Cap”. Jest to wyróżnienie przyznawane najlepszym spółkom współpracującym z funduszami private equity.
LiveChat Software pozyskał 254 klientów netto w maju (6/3/2014) - Liczba klientów LiveChat Software wzrosła w maju o 254 do łącznej liczby 7717. Spółka podtrzymuje szybkie tempo rozwoju – w kwietniu pozyskała 244 nowych klientów netto (wliczając odejścia).
Akcje LiveChat Software w indeksie WIG250 (5/12/2014) - Akcje LiveChat Software wejdą w skład indeksu WIG250, zdecydował Zarząd Giełdy. Najnowsze zmiany w indeksach giełdowych wejdą w życie po sesji 20 czerwca.
LiveChat Software kontynuuje dynamiczny rozwój (5/6/2014) - LiveChat Software, który 11 kwietnia zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, ma już 7463 klientów – to o ponad 55 proc. więcej niż przed rokiem, kiedy było ich 4789. Tylko w kwietniu liczba klientów Spółki wzrosła o 244 firmy.
Akcje LiveChat Software w indeksach WIG, WIG-Informatyka oraz WIG-Poland (4/15/2014) - Giełda Papierów Wartościowych (GPW) zakwalifikowała akcje LiveChat Software do indeksów WIG, WIG-Informatyka oraz WIG-Poland.
LiveChat Software zadebiutował na GPW (4/11/2014) - Akcje LiveChat Software, jednego z globalnych liderów rynku oprogramowania typu live chat, zadebiutowały w piątek na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wcześniej spółka przeprowadziła ofertę publiczną o wartości blisko 60 mln zł. Na otwarciu kurs akcji LiveChat Software wzrósł o 4,27 proc. do 19,29 zł za akcję.
Cena sprzedaży w IPO LiveChat Software ustalona na 18,50 zł (3/31/2014) - Cena akcji sprzedawanych w pierwotnej ofercie publicznej spółki LiveChat Software, wyniesie 18,5 zł. Oznacza to, że wartość oferty wyniesie 59,9 mln zł. Kapitalizacja spółki, według tej ceny, to ponad 476 mln zł.
LiveChat na platformie 1&1 (3/26/2014) - LiveChat, informatyczne narzędzie wspierające sprzedaż oraz relacje z klientem wrocławskiej firmy LiveChat Software znalazł się na platformie 1&1 z której korzysta 300 tys. firm z całego świata. Narzędzie myWebsite 1&1 pozwala na szybkie stworzenie strony internetowej.
Auchan i HelloFood wdrożyły rozwiązanie LiveChat (3/26/2014) - Auchan i sieć HelloFood to jedni z nowych klientów polskiej firmy LiveChat Software. Auchan wdrożył rozwiązanie LiveChat we Francji a HelloFood (znane w Polsce jako Food Panda) m.in. w Meksyku, Argentynie, Czechach i na Węgrzech.
Czat inwestorski na StockWatch.pl (3/24/2014) - We wtorek 25 marca na czacie na portalu StockWatch prezes zarządu Mariusz Ciepły będzie odpowiadać na pytania inwestorów zainteresowanych ofertą publiczną LiveChat Software.
LiveChat Software rozpoczyna IPO (3/19/2014) - Spółka LiveChat Software, jeden z liderów globalnego rynku oprogramowania typu live chat, opublikowała dziś Prospekt Emisyjny w związku z ofertą publiczną akcji serii A. Cena maksymalna w ofercie ustalona została na 23,50 zł co oznacza, że kapitalizacja spółki po debiucie na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych może wynieść ponad 605 mln zł.
Prospekt LiveChat Software zatwierdzony (3/18/2014) - Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła dziś Prospekt Emisyjny LiveChat Software. Spółka to jeden z liderów globalnego rynku oprogramowania typu live chat w modelu Software as a Service (SaaS). Prospekt zostanie opublikowany w środę 19 marca.
LiveChat Software zadebiutuje na warszawskiej giełdzie (2/19/2014) - Spółka LiveChat Software, globalny lider rynku oprogramowania typu live chat w modelu Software as a Service (SaaS), planuje debiut na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW). Będzie pierwszą spółką świadczącą usługi wyłącznie w innowacyjnym modelu SaaS notowaną w Polsce.