LiveChat Software kończy rok z 26.010 klientami swojego flagowego rozwiązania

Liczba klientów LiveChat Software przekroczyła w grudniu 2018 r. poziom 26 tysięcy. Wśród nich są firmy i instytucje z około 150 państw świata. W całym grudniu LiveChat zwiększył liczbę klientów o 114 firm.

“Zakończyliśmy rok, w którym nasz zespół powiększył się prawie dwukrotnie. Już blisko 140 osób pracuje nad tym, żeby LiveChat Software rósł jak najszybciej. Nie jesteśmy już też firmą jednego produktu, już niedługo do LiveChat, ChatBot i KnowlegdeBase dołączy kolejne rozwiązanie. Tymczasem większość naszej ekipy koncentruje się nad przygotowaniem sprawnej migracji klientów na nową wersję LiveChat” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Według stanu na 1 stycznia rozwiązanie “LiveChat” miało 26.010 płacących klientów. To o 114 więcej niż miesiąc wcześniej i o 2.903 (ponad 12,5%) więcej niż przed rokiem.

Liczba klientów to kluczowy czynnik, który wpływa na wyniki finansowe Spółki. W I połowie roku finansowego 2018/19 (rozpoczętego 1 kwietnia) LiveChat Software zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 19,4% do 52,1 mln zł. W tym czasie zysk netto wyniósł 28,3 mln zł – co oznacza wzrost o 22,7%.

Wyniki za III kwartał 2018/19 roku finansowego zostaną podane 26 lutego.

Strategia rozwoju produktów Spółki opiera się na modelu platformy biznesowej. Oznacza to, że korzystając z produktów LiveChat Software użytkownik może w niemal dowolny sposób dostosowywać je do swoich potrzeb, integrując je ze sobą, dodając gotowe rozszerzenia lub tworząc własne, które również mogą być komercjalizowane. LiveChat Software niedawno zakupił domeny helpdesk.com i chatbot.com. W listopadzie 2018 r. przeprowadził rebranding swojej usługi BotEngine na ChatBot.