LiveChat Software z 25.896 klientami

LiveChat Software ma już 25.896 klientów. Według stanu na 1 grudnia tyle firm korzystało z płatnego rozwiązania LiveChat. Wśród nich są takie globalne firmy jak Stripe, Asus, Unilever czy Tele2, a także wiele mniejszych biznesów z ponad 150 krajów świata.

“Za nami bardzo pracowity okres. W listopadzie liczba naszych klientów powiększyła się o 268 firm. W tej chwili kończymy prace nad nową wersją LiveChat i przygotowujemy się do oddania jej w ręce użytkowników” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Przed rokiem z LiveChat korzystało 22.805 klientów. W ciągu 12 miesięcy ich liczba wzrosła o 13,6%. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe Spółki.

W I połowie roku finansowego 2018/19 (rozpoczętego 1 kwietnia) LiveChat Software zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 19,4% do 52,1 mln zł. W tym czasie zysk netto wyniósł 28,3 mln zł – co oznacza wzrost o 22,7%.

LiveChat Software już od dłuższego czasu pracuje nad budową ekosystemu wokół swoich rozwiązań, dzięki któremu ich użytkownicy mogą w szybszy i łatwiejszy sposób dostosowywać je do swoich oczekiwań. Również poprzez przygotowanie własnych funkcjonalności, które mogą być udostępniane i komercjalizowane w marketplace. Niedawno zakupił domeny helpdesk.com i chatbot.com. W zeszłym tygodniu przeprowadził rebranding swojej usługi BotEngine na ChatBot.