25 242 firm korzysta z rozwiązania LiveChat

Liczba użytkowników produktu LiveChat w sierpniu wzrosła o 145 nowych firm netto. Oznacza to, że na dzień 1 września z rozwiązania wrocławskiej Spółki korzystało 25 242 klientów.

Wzrost liczby aktywnych użytkowników narzędzia rok do roku wyniósł 17,4%.

LiveChat intensywnie pracuje nad umocnieniem swojej pozycji eksperta w branży komunikacji tekstowej na globalnym rynku. Oprócz flagowego rozwiązania – aplikacji LiveChat, Spółka udostępniła na rynku także dodatkowe produkty, które posiadają swoich płatnych użytkowników i sprawdzają się w biznesowych realiach. W firmowym portfolio znajdują się rozwiązania: chat.io (rozwiązanie typu live chat, którego struktura pozwala na integracje z innymi platformami konwersacyjnymi), BotEngine (platforma do tworzenia chatbotów) oraz KnowledgeBase (aplikacja do tworzenia baz wiedzy).

LiveChat Software dąży do tego, by w jej ofercie znajdowały się produkty, które pozwolą firmom w kompleksowy sposób zarządzać komunikacją z klientami.

W myśl tej idei, Spółka tworzy wokół swoich produktów platformę komunikacyjną. Głównym celem tego projektu jest przyspieszenie rozwoju wszystkich tworzonych narzędzi, m.in. poprzez szybsze wdrażanie do nich nowych funkcjonalności. W dłuższej perspektywie, ma to przełożyć się na większą atrakcyjność rozwiązań i szybsze zdobywanie kolejnych klientów.