Prawie 25 tys. firm korzysta z rozwiązania LiveChat

LiveChat Software zwiększył w czerwcu bazę klientów o 236 firm. Według stanu na 1 lipca 2018 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 24.891 klientów. Spółka sukcesywnie rozwija flagowy produkt, budując wielokanałowe narzędzie komunikacji firm z konsumentami.

– Intensywnie pracujemy nad rozwojem naszej oferty produktowej. Regularnie wprowadzamy zmiany zarówno w wyglądzie aplikacji, jak i jej funkcjonalnościach. Wszystko po to, by LiveChat był atrakcyjny dla jeszcze większej liczby firm z różnych branż. – mówi Mariusz Ciepły, Prezes LiveChat Software. – Opublikowane w minionym miesiącu wyniki operacyjne pokazują, że nasza firma rośnie dynamicznie, utrzymuje wysokie marże i generuje gotówkę.

LiveChat Software konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju produktów i budowy ekosystemu wokół rozwiązania LiveChat, który docelowo stanie się większą platformą komunikacji firm z klientami. „Otwarcie” produktu dla klientów i zewnętrznych developerów pozwala na jego dowolne dopasowanie do oczekiwań użytkowników. Dzięki udostępnianym przez Spółkę narzędziom, każdy z nich ma możliwość stworzenia własnego rozszerzenia czy aplikacji bazującej na technologii LiveChat. W ten sposób możliwe jest wprowadzenie funkcjonalności, których nie ma w produkcie, a które mogą być kluczowe dla danego użytkownika. Poprzez LiveChat Marketplace twórcy aplikacji i dodatków mogą z łatwością udostępnić w wersji płatnej lub bezpłatnej wszystkim firmom korzystającym z produktów LiveChat Software.

LiveChat pozostaje ekspertem w branży komunikacji tekstowej, jednak poprzez platformę, chce wyjść poza ramy podstawowej wersji produktu. Dla wrocławskiej spółki to także szansa na poszerzenie grup klientów firmy. Do tej pory spółka pozyskiwała swoich użytkowników prowadząc własne działania marketingowe, nie wykorzystując przy nich płatnej reklamy. Dzięki platformie i tworzonych poprzez nią produktom, firma jest promowana także przez zewnętrznych developerów, partnerów, inne firmy czy startupy.

Przed rokiem z rozwiązania LiveChat korzystało 20.765 klientów. Oznacza to, że w ciągu roku wzrost liczby klientów wyniósł 19,9%.

Z rozwiązania „LiveChat” korzystają klienci z ponad 150 krajów. Wśród nich są przedsiębiorstwa takie jak m.in.: Sony Mobile, Stripe, Tele2, BenQ, Huawei, Unilever, Tesla, Adobe, Pizza Hut, Ryanair, a także urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks). Największym rynkiem geograficznym dla LiveChat Software jest Ameryka Północna. Z rozwiązania wrocławskiego studia korzystają klienci ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich branż jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.