24 655 firm korzystało z rozwiązania LiveChat w maju

LiveChat Software zwiększył w maju bazę klientów o 243 firmy. Według stanu na 1 czerwca 2018 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 24 655 klientów. Spółka wprowadziła także dużą aktualizację flagowego produktu oraz kontynuuje rozwój nowych aplikacji.

Przygotowywana przez ostatnie kilka miesięcy aktualizacja rozwiązania LiveChat wprowadziła szereg zmian zarówno w wyglądzie aplikacji, jak i jej funkcjonalnościach. Dzięki nim, użytkownicy, korzystający z rozwiązania, mogą sprawniej i bardziej efektywnie komunikować się ze swoimi klientami na stronach internetowych.

Link do filmu prezentującego nowy design.

Aktualizacja produktu jest kluczowym krokiem w trwających pracach spółki nad budową większej platformy komunikacyjnej. Firma, od dłuższego już czasu, tworzy wokół swoich rozwiązań ekosystem, który jest nie tylko zmianą technologiczną, ale przede wszystkim biznesową. “Otwarcie” produktu pozwala na jego dowolne dopasowanie do oczekiwań użytkowników. Dzięki udostępnianym przez spółkę narzędziom (instrukcje, dokumentacja API, przykłady kodów) każdy spoza firmy ma możliwość stworzenia własnego rozszerzenia czy aplikacji bazującej na technologii LiveChata.

Realizowana obecnie strategia budowy ekosystemu, pozwala nam wyjść poza ramy podstawowego produktu. Poprzez współpracę z zewnętrznymi developerami i firmami jesteśmy w stanie jeszcze szybciej rozwijać nasz produkt – mówi Mariusz Ciepły, Prezes LiveChat Software. – Platforma to też konkretne korzyści dla twórców nowych rozwiązań. Dzięki dodaniu swojej aplikacji do LiveChat Marketplace, są oni w stanie dotrzeć do niemal 130 000 agentów z ponad 24 000 firm, będących naszymi klientami – dodaje.

LiveChat Platform to odpowiedź spółki na zmieniające się potrzeby i oczekiwania użytkowników, którzy coraz częściej wymagają produktów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Poprzez ekosystem spółka poszerza także grupy swoich odbiorców. Dzięki platformie i tworzonych poprzez nią produktom, LiveChat jest promowany przez zewnętrznych developerów, partnerów, inne firmy czy startupy, co ma przełożyć się na organiczny wzrost liczby klientów.

Przed rokiem z rozwiązania LiveChat korzystało 20.282 klientów. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrost liczby klientów wyniósł 21,6%.

W portfolio firmy znajdują się klienci z ponad 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest podmiotów z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.