LiveChat Software ma ponad 24 tys. klientów

Wrocław, 3 kwietnia 2018 r.

Baza klientów LiveChat Software wzrosła w marcu o 374 firmy. Według stanu na 1 kwietnia z rozwiązania LiveChat korzysta już 24.065 klientów. Są wśród nich przedsiębiorstwa, urzędy oraz uczelnie z około 150 krajów świata.

„Marzec był dla nas bardzo ważnym miesiącem. Wprowadziliśmy znaczące zmiany w wyglądzie produktu, które usprawnią pracę naszych użytkowników. Proces re-designu LiveChata planujemy zakończyć w maju” – mówi Mariusz Ciepły. “Miniony miesiąc to także przełom w organizacji naszej pracy, do którego długo się przygotowywaliśmy. Przenieśliśmy się do nowego biura, pracujemy teraz na otwartej i szerokiej przestrzeni. Nowa siedziba to nie tylko lepszy komfort pracy, ale przede wszystkim – możliwość rozbudowy zespołu i podjęcia kolejnych wyzwań” – dodał prezes LiveChat Software.

Oprócz wprowadzonych zmian we flagowym projekcie, firma rozwija także portfolio swoich innych produktów. W ofercie LiveChat znajduje się znana już na rynku platforma BotEngine, umożliwiającą tworzenie konwersacyjnych chatbotów przez niemal każdą firmę (także taką, w której brakuje specjalistycznej wiedzy informatycznej). Kolejnym produktem w portfolio firmy jest chat.io, czyli narzędzie typu live chat, które można łatwo integrować z innymi platformami komunikacyjnymi, a także e-mailem czy SMS-em.  

W minionym kwartale LiveChat wdrożył także publiczną aplikację – KnowledgeBase.ai. Pozwala ona firmom tworzyć własne bazy wiedzy, do których dostęp mogą mieć zarówno pracownicy, jak i klienci. Dzięki KnowledgeBase artykuły dotyczące np. pomocy technicznej gromadzone są w jednym miejscu. W ten sposób podczas obsługi klienta, pracownik nie musi przełączać się między zakładkami w przeglądarce w poszukiwaniu odpowiedzi na zadane pytanie, a jedynie wyszukać informacji w bazie. Zwiększa to efektywność obsługi i przyspiesza komunikację z klientami. W przypadku klienta, pozwala mu także na samodzielne wyszukanie rozwiązania danego problemu.

Przed rokiem z rozwiązania LiveChat korzystało 19,251 klientów. Oznacza to, że w ciągu roku baza abonencka wzrosła o jedną czwartą. Dane dotyczące liczby klientów nie obejmują użytkowników BotEngine, chat.io oraz Knowledge Base.

Nowe produkty, jak też pozostałe projekty  prowadzone obecnie przez spółkę to testy narzędzi i infrastruktury przygotowywane z myślą o większej  większej platformie komunikacyjnej. Przygotowywana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu ma w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerokiego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla każdego biznesu.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 24 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.