LiveChat Software zwiększył liczbę klientów o 321 w lutym

Baza klientów LiveChat Software wzrosła w lutym o 321 firm. Według stanu na 1 marca z rozwiązania LiveChat korzysta już 23.691 klientów. Są wśród nich przedsiębiorstwa, urzędy oraz uczelnie z około 150 krajów świata.

„Od początku roku pracujemy z pełnym zaangażowaniem. Przed nami w najbliższym czasie duże zmiany w designie i funkcjonalnościach produktu, które pomogą nam szybciej rozwijać ofertę LiveChata. Cel na najbliższe miesiące pozostaje ten sam – jak najszybsze osiągnięcie 30.000 użytkowników” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

W ostatnich miesiącach LiveChat wprowadził na rynek nowe rozwiązania. BotEngine to platforma umożliwiająca stworzenie własnego chatbota osobom bez specjalistycznej wiedzy informatycznej. Chat.io to rozwiązanie typu live chat, którego struktura pozwala na łatwe integracje z bardzo różnymi platformami.

Przed rokiem z rozwiązania LiveChat korzystało 18.747 klientów. Oznacza to, że w ciągu roku wzrost wyniósł 26,4%.

Dane dotyczący liczby klientów nie obejmują użytkowników BotEngine i chat.io.

Oba te produkty, jak też pozostałe projekty prowadzone obecnie przez spółkę, to testy narzędzi i infrastruktury przygotowywanych z myślą o większej platformie komunikacyjnej. Przygotowywana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu ma w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerszego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla biznesu.

Z rozwiązania „LiveChat” korzystają klienci z ok. 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 23 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.