LiveChat tworzy platformę, rośnie najszybciej w historii

W listopadzie baza klientów wykorzystujących rozwiązanie LiveChat” wzrosła o 576 firm. Według stanu na 1 grudnia z rozwiązania wrocławskiej spółki LiveChat Software korzystało już 22.805 klientów.

„Tempo pozyskiwania klientów to dla nas kluczowy wskaźnik biznesowy. Listopad był dla nas pod tym względem najlepszym miesiącem w całej historii LiveChat Software” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

W ostatnich miesiącach LiveChat wprowadził na rynek nowe rozwiązania. BotEngine to platforma umożliwiająca stworzenie własnego chatbota osobom bez specjalistycznej wiedzy informatycznej. Chat.io to rozwiązanie typu live chat, którego struktura pozwala na łatwe integracje z bardzo różnymi platformami.

Oba te produkty, jak też pozostałe projekty prowadzone obecnie przez spółkę, to testy narzędzi i infrastruktury przygotowywanych z myślą o większej platformie komunikacyjnej. Przygotowywana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu ma w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerszego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla biznesu.

W ramach budowanego ekosystemu, LiveChat oferuje nowe modele współpracy z firmami trzecimi. Program partnerski (dostępny pod adresem https://partners.livechatinc.com) pozwala współpracującym firmom zarabiać na sprzedawanych licencjach i dodatkowych usługach. Z kolei program developerski (https://developers.livechatinc.com) to miejsce pozwalające tworzyć narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązanie LiveChat i infrastrukturę firmy.

Z rozwiązania „LiveChat” korzystają klienci z ok. 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma blisko 23 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.