LiveChat Software ma już ponad 22 tys. klientów

W ciągu października baza abonencka LiveChat Software wzrosła o 292 klientów netto. Oznacza to, że z rozwiązania LiveChat korzysta już łącznie 22.229 firm i instytucji z całego świata. Przed rokiem spółka miała 17.409 klientów.

„Liczba klientów to dla nas kluczowy parametr, który bezpośrednio przekłada się na nasze wyniki finansowe. W październiku przekroczyliśmy kolejny poziom i chcemy jak najszybciej dotrzeć do liczby 30 tysięcy abonentów LiveChat” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Z rozwiązania „LiveChat” korzystają klienci z ok. 150 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

W I kwartale roku finansowego 2017/18 (który zaczął się 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 30,2% do 21,59 mln zł. Zysk netto Grupy wyniósł 11,07 mln zł i był o 21% wyższy niż przed rokiem.

Zysk operacyjny w okresie kwiecień – czerwiec wzrósł o 22,3% do 13,74 mln zł, a wynik EBITDA o 23,3% do 14,29 mln zł. Rentowność EBITDA wyniosła w I kwartale 66,2%, rentowność operacyjna 63,7% a rentowność netto 51,3%.

LiveChat Software 30 listopada poda wyniki finansowe za I połowę swojego roku obrotowego.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad22 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2,NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.