Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 443 do 21.937 we wrześniu

We wrześniu LiveChat Software zwiększył liczbę swoich klientów o 443 – według stanu na 1 października z jego rozwiązania LiveChat korzysta już 21.937 przedsiębiorstw, instytucji, urzędów i uczelni z ok. 150 krajów świata. W ciągu roku baza klientów spółki wzrosła o ok. 29,5 proc.

„LiveChat wspiera już blisko 22 tys. firm, a my pracujemy nad tym, żeby stale rozwijać i ulepszać to rozwiązanie. Dzięki temu utrzymujemy pozycję jednego z liderów globalnego rynku” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Z rozwiązania „LiveChat” korzystają klienci z ok. 150 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

W I kwartale roku finansowego 2017/18 (który zaczął się 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 30,2% do 21,59 mln zł. Zysk netto Grupy wyniósł 11,07 mln zł i był o 21% wyższy niż przed rokiem.

Zysk operacyjny w okresie kwiecień – czerwiec wzrósł o 22,3% do 13,74 mln zł, a wynik EBITDA o 23,3% do 14,29 mln zł. Rentowność EBITDA wyniosła w I kwartale 66,2%, rentowność operacyjna 63,7% a rentowność netto 51,3%

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChatSoftware ma około 22 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2,NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.