Liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 483 w czerwcu

W czerwcu liczba klientówLiveChat Software wzrosła o 483. Oznacza to, że według stanu na 1 lipca, spółka z Wrocławia miała już 20.765 klientów – wśród których znajdują się firmy, instytucje a nawet kluby sportowe z około 150 krajów świata.

„Przed miesiącem świętowaliśmy przekroczenie strategicznego poziomu 20 tys. klientów, ale nie zwalniamy tempa i pracujemy dalej. Dzięki temu z LiveChat korzysta o ponad 30% więcej klientów z całego świata niż przed rokiem” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Z rozwiązania LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

Niedawno LiveChat Software zdobył wyróżnienie SalesTech Product Award. Rozwiązanie LiveChat zostało uznane za najlepsze w kategorii „Customer Engagement”. Nagrody SalesTech są przeznaczone dla najlepszych firm i produktów technologicznych, które wspierają proces sprzedaży. Tymczasem dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet” przyznały spółce tytuł „Najbardziej Dynamiczna Spółka – Przyszłość Polskiej Gospodarki”.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 20  tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.