LiveChat Software z SalesTech Product Award 2017

LiveChat Software zdobył wyróżnienie SalesTech Award. Rozwiązanie LiveChat zostało uznane za najlepsze w kategorii „Customer Engagement”.

Nagrody SalesTech są przeznaczone dla najlepszych firm i produktów technologicznych, które wspierają proces sprzedaży. Więc o konkursie i nagrodach można się dowiedzieć na stronie internetowej salestechawards.com.

Zwycięzców wybierają użytkownicy w głosowaniu. Sam konkurs jest organizowany przez zrzeszającą ponad 100 tys. profesjonalistów społecznością „B2B Technology Marketing Community” z serwisu Linkedin we współpracy z Crowd Research Partners.

„Gratulujemy LiveChat Software zwycięstwa w SalesTech Award. Zwycięzcy i finaliści konkursu reprezentują to co dziś najlepsze w segmencie technologii wspierającej sprzedaż. Tegoroczne nagrody odzwierciedlają trend zgodnie z którym organizacje sprzedażowe wykorzystują coraz intensywniej rozwiązania wspierające sprzedaż (salestech), żeby zwiększać swoją produktywność i przychody” – powiedział Holger Schulze, założyciel B2B Technology Marketing Community.

Według stanu na 1 maja z polskiego „_LiveChat_” korzysta już 19.777 firm i instytucji z ok. 140 krajów świata. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 20 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.