LiveChat ponownie wysoko w światowych rankingach

Rozwiązanie LiveChat Software zostało uznane za lidera rynku w raporcie przygotowanym przez serwis G2 Crowd. Według raportu „Live Chat Grid Report Fall 2016”, który został ogłoszony 15 listopada, polski LiveChat ponownie otrzymał najlepsze noty w zakresie „consumer satisfaction”. Kilka dni wcześniej serwis GetApp ogłosił raport GetRank w którym LiveChat zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich aplikacji Customer Service.

”Prestiżowe rankingi, takie jak GetRank i Live Chat Grid są dla nas bardzo istotne. Z jednej strony opierają się na recenzjach i opiniach naszych użytkowników, z drugiej to również bardzo cenne wsparcie marketingowe, dzięki któremu docieramy do nowych klientów” – powiedział Szymon Klimczak, szef marketingu LiveChat Software.

Według danych na 1 listopada z rozwiązania „LiveChat” korzysta już 17,409 tys. firm z całego świata. To oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 36% w skali roku. Tylko w samym październiku baza klientów LiveChat wzrosła o 460 klientów.

G2 Crowd to globalna platforma specjalizująca się w ocenianiu aplikacji dla biznesu. Agreguje oceny ponad 60 tys. użytkowników, dzięki którym wyboru aplikacji biznesowych dokonuje ok. 600 tys. klientów miesięcznie. W jej raporcie dot. oprogramowania typu chat, polski „LiveChat” został zakwalifikowany w nim do kategorii „liderzy”. Ze wszystkich uwzględnionych rozwiązań dostał najwyższe noty za „satysfakcję klientów” i jedną z najwyższych w kategorii „market presence”.

Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. LiveChat rywalizuje w tym rankingu ze wszystkimi aplikacjami „Customer Service”. Każde z nich jest oceniane co trzy miesiące m.in. pod względem oceny użytkowników, jakości aplikacji mobilnych, bezpieczeństwa itd. We właśnie opublikowanym raporcie za IV kwartał wyżej niż LiveChat został oceniony tylko Zendesk.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma blisko 17,5 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.