Baza klientów LiveChat Software wzrosła o 351 firm we wrześniu

LiveChat Software ma już 16.949 aktywnych klientów. Tyle firm z całego świata korzysta z rozwiązania polskiej spółki, żeby komunikować się z klientami odwiedzającymi ich strony internetowe.

„W skali roku liczba naszych klientów wzrosła o blisko 38 procent. To dobry wynik, ale oczywiście nasze ambicje są jeszcze większe” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Liczba klientów korzystających z rozwiązania dostępnego za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma blisko 17 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.