LiveChat Software zwiększył w sierpniu bazę klientów o 394 firmy

W sierpniu LiveChat Software pozyskał 394 nowych klientów netto. Dzięki temu, według stanu na 1 września, z rozwiązania polskiej spółki korzysta już 16.598 firm z całego świata.

Cały zespół pracuje intensywnie żeby nasz produkt i poziom obsługi klienta był coraz lepszy. Cieszymy się, że zostaje to docenione, czego efektem jest wzrost liczby klientów, a także wysoka pozycja w ogłoszonych niedawno rankingach najlepszych aplikacji dla biznesu serwisu G2 Crowd, które bazują właśnie na recenzjach użytkowników” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11.917 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 39% w ciągu dwunastu miesięcy. Liczba klientów korzystających z rozwiązania dostępnego za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 16 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.