LiveChat Software zwiększył liczbę klientów o 482 firmy w czerwcu

W czerwcu grono klientów LiveChat Software powiększyło się o 482 firmy. Łącznie, według stanu na 1 lipca, z rozwiązania spółki korzysta 15.892 klientów z ponad 140 krajów.

„Czerwiec był dla nas najlepszym miesiącem tego roku pod względem tempa pozyskiwania nowych klientów. Cały zespół pracuje nad tym, żeby jeszcze poprawić ten wynik w przyszłości” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Wśród klientów, którzy w ostatnich miesiącach rozpoczęli korzystanie z polskiego rozwiązania znajdują się m.in. Ryanair, GoDaddy, Uber, czy policja z Dubaju.

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11.213 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o 41,7% w ciągu dwunastu miesięcy. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 15 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.