LiveChat wyróżniony w ratingu G2 Crowd

Rozwiązanie polskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze w swojej kategorii w prestiżowym raporcie „Live Chat Grid Report Spring 2016” przygotowanym przez G2 Crowd. W porównaniu do jesiennej edycji raportu polski LiveChat poprawił noty zarówno w kategorii „market presence”, jak i „consumer satisfaction”.

„Zgodnie z najnowszym raportem G2 Crowd, LiveChat uzyskał najwyższe noty pod względem satysfakcji klienta w całej kategorii produktów. Według zweryfikowanych ocen użytkowników LiveChat zapewnia doskonały system wsparcia klientów, co znajduje odzwierciedlenie w ich opiniach. Klienci uważają też, że interfejs LiveChat jest przejrzysty i prosty w nawigacji, dzięki czemu całe narzędzie łatwo wykorzystywać. To również przekłada się na końcową satysfakcję klienta” – powiedział Michael Fauscette, chief research officer w G2 Crowd. 

„Przykładamy bardzo dużą wagę zarówno do rozwoju produktu, jak i wsparcia klientów. Staramy się jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby. Cieszymy się, że znajduje to odbicie w naszych ocenach i poziomie zadowolenia klientów” – powiedział Szymon Klimczak, szef marketingu LiveChat Software.

G2 Crowd to globalna platforma specjalizująca się w ocenianiu aplikacji dla biznesu. Agreguje oceny ponad 60 tys. użytkowników, dzięki którym wyboru aplikacji biznesowych dokonuje ok. 600 tys. klientów miesięcznie.

„Live Chat Grid Report Spring 2016” został przygotowany w oparciu o 220 profesjonalnych i zweryfikowanych recenzji.

Wcześniej, w tym roku rozwiązanie wrocławskiej spółki zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii „Customer Service & Support Software” prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.
Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. Każde z nich jest oceniane co trzy miesiące m.in. pod względem oceny użytkowników, jakości aplikacji mobilnych, bezpieczeństwa itd.