Polski LiveChat wygrywa w globalnym rankingu GetRank

Rozwiązanie LiveChat wrocławskiej spółki LiveChat Software zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii „Customer Service & Support Software” prestiżowego rankingu GetRank. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.

„Pierwsze miejsce w bardzo istotnym dla naszej branży rankingu stanowi duży sukces, tym bardziej że ocena końcowa jest uzależniona od opinii użytkowników. To również docenienie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że idziemy w dobrą stronę, bo LiveChat jest stale rozwijany, modyfikowany i ulepszany” – powiedział Szymon Klimczak, dyrektor marketingu LiveChat Software.

GetRank Badge - LiveChat Number one in customer service

Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. Każde z nich jest oceniane co trzy miesiące m.in. pod względem oceny użytkowników, jakości aplikacji mobilnych, bezpieczeństwa itd.

Maksymalnie w rankingu można uzyskać notę w wysokości 100 pkt. Bieżący wynik LiveChat to 86/100. Pozwolił on polskiej firmie znacząco wyprzedzić inne rozwiązania – pełne wyniki można znaleźć tutaj.

„LiveChat osiągnął pierwsze miejsce w kategorii Customer Service, w wyniku znaczącej poprawy ocen. Dzięki 93 recenzjom, ponad 50 integracjom z innymi produktami SaaS oraz jednej z najwyższych ocen w zakresie bezpieczeństwa wskoczył na pozycję lidera tego zestawienia, a jego ogólna ocena wzrosła aż o 13 punktów w stosunku do naszego rankingu z IV kwartału zeszłego roku” – powiedziała Suzie Blaszkiewicz, project manager odpowiedzialna za GetRank.

Warto też zaznaczyć, że LiveChat konkuruje w bardzo mocno obsadzonej kategorii. W zestawieniu GetRank kategoria „Customer Service & Support Software” obejmuje rozwiązania z zakresów: Call Center, Customer Service, Feedback and Reviews Management, Help Desk & Ticketing, IT Service Management (ITSM), Live Chat i Remote Support.

GetApp.com to jeden z najważniejszych i najbardziej wpływowych serwisów B2B zajmujących się rozwiązaniami dla biznesu w modelu cloud. Analizuje i ocenia dostępne aplikacje, przede wszystkim pod względem ich użyteczności i korzyści dla klientów biznesowych (głównie mniejszych i średnich przedsiębiorstw).

LiveChat Software to notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie spółka informatyczna. Spółka działa na rynku globalnym, a z jej rozwiązania LiveChat korzysta obecnie 13,5 tys. firm, instytucji i urzędów z całego świata. W zeszłym roku rynkowa wycena LiveChat Software na giełdzie przekroczyła poziom miliarda złotych.

W ubiegłym roku LiveChat Software zwiększył swoją bazę klientów o 43% do 13 493 firm (stan na 1 stycznia 2016 r.), a w samym grudniu pozyskał 326 klientów netto (wliczając odejścia).

LiveChat Software został też nominowany w zeszłym roku do nagrody Federacji Europejskich Giełd Papierów Wartościowych w kategorii „most internationally-minded newcomer”.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe. 26 listopada spółka przedstawiła raport za I połowę swojego roku finansowego 2015/16 (czyli okres 1 kwietnia – 30 września). W tym czasie jej zysk netto wzrósł o 70 proc. do 12,71 mln zł, a skonsolidowane przychody o 65 proc. do 23,7 mln zł.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ok. 13,5 tys. klientów z ponad 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.