Ponad 12 tysięcy klientów LiveChat Software

Już 12.284 firm z całego świata komunikuje się z klientami odwiedzającymi ich strony internetowe za pośrednictwem rozwiązania spółki LiveChat Software. Oznacza to, że ta liczba wzrosła o 367 firm w ciągu miesiąca i aż o 3.582 w ciągu roku.


”Przekroczyliśmy kolejny poziom i pracujemy nad tym, żeby kolejne tysiące firm dołączały do nas jak najszybciej” – powiedział prezes Mariusz Ciepły. Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego roku finansowego (czyli w okresie kwiecień – czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84% do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 proc. do 5,89 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Na początku kwietnia tego roku, LiveChat Software, poinformował o osiągnięciu strategicznego celu, jakim był poziom 10 tys. obsługiwanych klientów. Tym samym potwierdził swoją pozycję, jednego z absolutnych liderów swojego sektora. W trakcie zaledwie trzech, kolejnych miesięcy, do grona jego partnerów dołączył kolejny tysiąc firm. Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 12 tys. klientów z ponad 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.