LiveChat Software bije swój rekord: ponad 400 nowych klientów w sierpniu

Liczba klientów LiveChat Software powiększyła się o 402 firmy w ciągu sierpnia, to pod tym względem najlepszy miesiąc w historii spółki. Według stanu na 1 września, z rozwiązania „LiveChat” korzysta już 11.917 firm z ponad 130 krajów świata. Rok temu firma z Wrocławia miała 8.495 klientów.


”Kolejny rekord i szybko rosnąca liczba naszych klientów, to efekt świetnej pracy całego zespołu. Dzięki niej nie zwalniamy tempa i udowadniamy, że możemy podtrzymywać bardzo dynamiczny wzrost, a nawet jeszcze bardziej przyśpieszyć” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego roku finansowego (czyli w okresie kwiecień – czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84% do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 proc. do 5,89 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Na początku kwietnia tego roku, LiveChat Software, poinformował o osiągnięciu strategicznego celu, jakim był poziom 10 tys. obsługiwanych klientów. Tym samym potwierdził swoją pozycję, jednego z absolutnych liderów swojego sektora. W trakcie zaledwie trzech, kolejnych miesięcy, do grona jego partnerów dołączył kolejny tysiąc firm. Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 11,9 tys. klientów z ponad 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.