Ponad 11 tysięcy firm korzysta z rozwiązania LiveChat Software

Liczba firm i instytucji, które komunikują się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, dzięki rozwiązaniu „LiveChat” przekroczyła 11 tysięcy. Wśród nich znajdują się m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Według stanu na 1 lipca, z usług wrocławskiej spółki notowanej na GPW, korzystało 11 213 klientów z ponad 130 krajów świata. To o 318 więcej niż przed miesiącem i aż o 3 211 więcej niż rok temu.

Na początku kwietnia, LiveChat Software, poinformował o osiągnięciu strategicznego celu, jakim był poziom 10 tys. obsługiwanych klientów. Tym samym potwierdził swoją pozycję, jednego z absolutnych liderów swojego sektora. W trakcie zaledwie trzech, kolejnych miesięcy, do grona jego partnerów dołączył kolejny tysiąc firm.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

Firmy wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

O Spółce
LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 11 tys. klientów z ponad 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.