LiveChat Software pozyskał ponad 300 klientów w kwietniu

LiveChat Software ma już 10538 klientów. W kwietniu do tej grupy dołączyło 319 firm. W porównaniu do stanu sprzed roku liczba przedsiębiorstw korzystających z rozwiązania LiveChat wzrosła aż o 3085.

Miesiąc wcześniej LiveChat Software poinformował, że przekroczył strategiczną liczbę 10 tys. klientów. Potwierdził tym samym swoją pozycję jednego z absolutnych, globalnych liderów branży rozwiązań typu „live chat”.

Do grupy klientów polskiej spółki należą firmy ze 130 krajów świata. W ostatnich miesiącach dołączyły do niej takie marki jak m.in. PBS (Public Broadcasting Service – sieć telewizji publicznych USA), potentat w zakresie przechowywania oraz zarządzania danymi NetApp, producent sprzętu sieciowego TP-Link, islandzkie linie lotnicze WOW air, fiński producent farb Tikkurila, Pizza Hut, sieć sklepów Macy’s, a także kanadyjski zespół hokejowy Vancouver Canucks oraz Boston University.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 10,5 tys. klientów z ok. 130 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat.

Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie