Ponad 10 tysięcy klientów LiveChat Software

Już ponad 10 tysięcy firm z całego świata komunikuje się ze swoimi klientami wykorzystując rozwiązanie wrocławskiego LiveChat Software. Dzięki temu spółka zrealizowała, w zakładanym terminie, jeden ze swoich strategicznych celów. Wśród pozyskanych ostatnio klientów znajdują się takie marki jak PBS (amerykańska sieć telewizji publicznych), NetApp, TP-Link, Macy’s, Pizza Hut oraz kanadyjski klub hokejowy Vancouver Canucks.

„To dla nas bardzo ważny kamień milowy, który osiągnęliśmy dzięki wspaniałej pracy całego zespołu. Jesteśmy dziś jednym z absolutnych globalnych liderów w swojej branży, a lista naszych klientów obejmuje zarówno mniejsze sklepy internetowe, wielkie marki jak Orange lub Samsung, czy przedstawicieli sektora publicznego z Departamentem Stanu USA na czele”

– powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Według stanu na 1 kwietnia LiveChat Software miał 10219 klientów – co oznacza, że w ciągu roku zwiększył ich liczbę o 3010. W samym marcu pozyskał 320 klientów netto (wliczając odejścia).

W ostatnim czasie do grona klientów Spółki dołączyli m.in. PBS (Public Broadcasting Service – sieć telewizji publicznych USA), potentat w zakresie przechowywania oraz zarządzania danymi NetApp, producent sprzętu sieciowego TP-Link, islandzkie linie lotnicze WOW air, fiński producent farb Tikkurila, Pizza Hut, sieć sklepów Macy’s, a także kanadyjski zespół hokejowy Vancouver Canucks oraz Boston University.

Nowi klienci dołączyli do grupy, w której znajdują się m.in. takie marki jak Orange, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab, Air Asia czy amerykański Departament Stanu.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

O Spółce

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. LiveChat Software ma ponad 10 tys. klientów z ponad 120 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat.

Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie