LiveChat Software utrzymuje wysokie tempo pozyskiwania klientów

Z rozwiązania LiveChat należącego do wrocławskiego LiveChat Software korzysta już 9899 firm (według stanu na 1 marca 2015 r.) z całego świata. Oznacza to, że liczba ta wzrosła w lutym o 220 klientów. W ciągu roku baza abonencka spółki zwiększyła się o ponad 3 tys. klientów.

W styczniu tego roku LiveChat Software zwiększył liczbę swoich klientów o 251 firm.

Dzięki dynamicznemu tempu pozyskiwania klientów, LiveChat Software notuje bardzo dobre wyniki finansowe. W okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia (trzy pierwsze kwartału roku finansowego) spółka miała 12,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 89% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Skonsolidowane przychody wzrosły o blisko 81% do 22,50 mln zł.

Wrocławska firma jest jednym z trzech największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu. Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających analizę m.in. ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakości pracy konsultantów.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA.