LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 251 firmy w styczniu

Z rozwiązania LiveChat należącego do wrocławskiego LiveChat Software korzysta już 9679 firm (według stanu na 1 lutego 2015 r.) z całego świata. Oznacza to, że liczba ta wzrosła o 251 klientów w styczniu i aż o 3015 (albo ponad o ok. 45% ) przez rok.

Wrocławska firma jest jednym z trzech największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu. Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających analizę m.in. ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakości pracy konsultantów.

Dynamiczne tempo pozyskiwania klientów przekłada się bezpośrednio na wyniku spółki. Pod koniec stycznia LiveChat Software opublikował raport finansowy za trzy kwartały swojego roku obrachunkowego 2014/15 (czyli okres 1 kwietnia – 31 grudnia). W tym czasie spółka wypracowała już 12,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 89% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Skonsolidowane przychody wzrosły o blisko 81% do 22,50 mln zł.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia.

Klienci LiveChat Software wybierają obecnie spośród trzech planów taryfowych różniących się między sobą dostępnymi funkcjonalnościami. W zależności od planu płacą oni od 36 do 59 dolarów za wykupione stanowisko.