Rekordowy miesiąc i ponad 9 tys. klientów LiveChat Software

LiveChat Software zwiększył w październiku 2014 r. liczbę swoich klientów o 338 firm, które wybrały jego produkt. Pod względem tempa pozyskiwania klientów był to najlepszy miesiąc w historii spółki. Dzięki niemu wrocławska firma obsługuje już 9040 klientów z całego świata.

„Rekordowy wynik, który osiągnęliśmy nie jest przypadkowy. Regularnie, każdego miesiąca, liczba naszych klientów rośnie o ponad dwieście firm, którym pomagamy w komunikacji z ich klientami i zawieraniu transakcji. Dla nich, wykorzystanie LiveChat przekłada się bezpośrednio na sprzedaż i wzrost satysfakcji klientów” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

LiveChat Software szybko umacnia swoją pozycję rynkową. Dla porównania, przed rokiem z jego usług korzystało 6050 firm. LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia.

Wrocławska firma jest jednym z trzech największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu. Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.

Klientami LiveChat Software wybierają obecnie spośród trzech planów taryfowych różniących się między sobą dostępnymi funkcjonalnościami. W zależności od planu płacą oni od 36 do 59 dolarów za wykupione stanowisko.
Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie 11 kwietnia. W wyniku przeprowadzonej oferty publicznej, LiveChat Software został wyceniony na ponad 476 mln zł.