LiveChat Software pozyskał 254 klientów netto w maju

Liczba klientów LiveChat Software wzrosła w maju o 254 do łącznej liczby 7717. Spółka podtrzymuje szybkie tempo rozwoju – w kwietniu pozyskała 244 nowych klientów netto (wliczając odejścia).

Oferta LiveChat Software jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

Wrocławska firma jest jednym z trzech największych na świecie dostawców oprogramowania typu live chat dla biznesu i jednym z dwóch największych świadczących usługi w modelu Software as a Service (SaaS). Wśród klientów Spółki są takie firmy jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab. Produkt LiveChat, oferowany przez spółkę, jest adresowany zarówno do dużych, jak i małych firm, które chcą się kontaktować ze swoimi klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej.

Klienci LiveChat Software wybierają spośród trzech planów abonamentowych (36 USD, 39 USD oraz 59 USD za stanowisko), które różnią się dostępnymi funkcjonalnościami. Ostatecznie przychód na jednego klienta zależy też liczby wykupionych stanowisk (licencji).

Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie 11 kwietnia. W efekcie oferty publicznej, przeprowadzonej wcześniej, LiveChat Software został wyceniony na ponad 476 mln zł. LiveChat Software 18 czerwca opublikuje swój pierwszy raport roczny (za rok finansowy zakończony 31 marca 2014 r.) jako spółka publiczna notowana warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.