LiveChat na platformie 1&1

LiveChat, informatyczne narzędzie wspierające sprzedaż oraz relacje z klientem wrocławskiej firmy LiveChat Software znalazł się na platformie 1&1 z której korzysta 300 tys. firm z całego świata. Narzędzie myWebsite 1&1 pozwala na szybkie stworzenie strony internetowej.

„LiveChat jest produktem znanym na całym świecie i jednym z absolutnie najbardziej popularnych rozwiązań w swoim segmencie rynku. Obecność w platformie 1&1 jest naszym sposobem na dotarcie do kolejnej, bardzo dużej grupy klientów” – powiedział Szymon Klimczak, szef marketingu LiveChat Software.

Wrocławski LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych.

Obecnie Spółka ma ponad 7 tys. klientów w 89 państwach. Wśród nich znajdują się zarówno małe sklepy internetowe, jak i znane na całym świecie marki, takie jak: Orange, Bosch, Adobe, Kaspersky Lab czy Air Asia. Warto podkreślić, że LiveChat Software jest spółką globalną, która największą część swoich przychodów generuje w USA, a jedynie kilka procent w Polsce.

Właściciel platformy 1&1 – firma 1&1 Internet AG – to jedna z największych firm hostingowych na świecie o rocznych obrotach na poziomie ponad 1,9 mld euro. Specjalnością tej firmy są aplikacje w chmurze, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą w łatwy sposób budować swoją obecność w internecie.

Jedną z tych aplikacji stał się właśnie „LiveChat” – usługa świadczona wyłącznie w modelu Software as a Service (Oprogramowanie jako usługa – SaaS). Polega on na zdalnym udostępnianiu klientom oprogramowania przez internet. Instalacja usługi „LiveChat” na stronie internetowej klienta jest prosta i nie wymaga długotrwałych wdrożeń ani posiadania infrastruktury informatycznej lub dużego, własnego działu IT.