Auchan i HelloFood wdrożyły rozwiązanie LiveChat

Auchan i sieć HelloFood to jedni z nowych klientów polskiej firmy LiveChat Software. Auchan wdrożył rozwiązanie LiveChat we Francji a HelloFood (znane w Polsce jako Food Panda) m.in. w Meksyku, Argentynie, Czechach i na Węgrzech.

„Liczba naszych wdrożeń szybko i bardzo regularnie rośnie. LiveChat to rozwiązanie uniwersalne, potrzebne każdej firmie która chce komunikować się ze swoimi klientami przez stronę www, dlatego wśród naszych klientów reprezentowane są wszystkie branże” – powiedział Szymon Klimczak, szef marketingu wrocławskiego LiveChat Software.

Wrocławski LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych.

Obecnie Spółka ma ponad 7 tys. klientów w 89 państwach. Wśród nich znajdują się zarówno małe sklepy internetowe, jak i znane na całym świecie marki, takie jak: Orange, Bosch, Adobe, Kaspersky Lab czy Air Asia. Warto podkreślić, że LiveChat Software jest spółką globalną, która największą część swoich przychodów generuje w USA a jedynie kilka procent w Polsce.

Więcej o klientach LiveChat Software oraz ich doświadczeniach z produktem polskiej firmy można dowiedzieć się tutaj.

Niedawno LiveChat Software poinformował, że ma zamiar przeprowadzić ofertę publiczną i zadebiutować na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Będzie na niej pierwszą spółką IT działającą globalnie i będącą jednym z niekwestionowanych liderów swojego segmentu rynku.